Friday, March 16, 2012

RAMAI yang ALONE?


Alone?
Pernah rasa alone? kalau pernah, jangan takut, tu benda biasa kot. Wa bet semua orang penah rasa. Kadang-kadang kita cam have fun gila kat luar, tapi bila balik bilik..duk sorang2..mula la rasa down. tetiba macam dunia ni takde orang. Dulu wa slalu rasa macam tu, tapi skang dah tak..sebab ada Ipad and BB kot..haha..kidding. So, apa motif post gua arini? Ekceli wa nak orang yang rasa alone tu tak rasa alone dah..

Contoh perasaan or ayat dalam hati diorg macam ni kot....

Stress?

Aku akan hidup sorang la sampai bebila...(walaupun kawan penuh semeja baru je lepak tadi..)

Sape la nak kat aku ni...aku ni takde apa2...(padahal kawan2 rasa dia ni ok je)

Kenapa aku tak pernah happy?kenapa la hidup aku malang? (padahal tadi baru je gelak ketawa bukan main)

Wa rasa kan, semua benda tu jadi sebab korang terlalu ikutkan perasaan kot. Cuba kita jangan tipu diri kita..kalau sedih, bagitahu je. kalau rasa down, let it out..jangan nak memendam rasa sangat...last-last kita sendiri yang merana( chewahh)  But yeah, wa slalu nasihat orang macam tu. The worst thing is always to keep things to yourself. Japg otak serabut, seme benda takleh buat. 

So kepada sesape yang rasa dia alone, please stop, or bak kat adnan sempit...spot it!! Nasihat wa, just live your life. Satu hari korang akan faham, cuma wa harap masa tu dah tak terlambat.

 Trust me, its not worth it. Remember that if you cry, there are hundreds of ppl crying too. So, you are never alone k.





Till  i blog again,
BM

No comments: