Friday, November 27, 2009

numb di hari raya.

i woke up feeling numb...
tangan kebas, otak beku.
hari ni hari raya, tapi kenapa aku sedih?
but what difference does it makes?
every other day selama aku hidup pun aku sedih...
but this time...aku rasa lain...
kosong..empty...numb...
aku dah hilang diri aku, i think...
mana aku nak cari aku
aku hilang....aku lost...
aku bukak lagu cry from rihanna...
aku nyanyi...aku nangis..
oh my heart....please dont be sad...
he'll come back...
itujela yang aku slalu cakap...nak sedapkan hati sendiri...
but the truth is...takda siapa tahu...
i guess i'll just wait...
and in the mean time....i have to find myself back..
i need to be here if he happens to come back...
tapi..is he gonna come back?
and thinking of that....i cried again.....

selamat hari raya semua....selamat hari raya cinta...
selamat tinggal aku.

No comments: